PART THREE

Denna veckan har tredje delen suttit uppe av mitt projektarbete! Denna klänningen hade jag så himla otur med på grund av att symaskinen gick sönder. Har fått sitta och gjort varenda del för hand med tråd och nål.
Underdelen av klänningen draperade jag med olika spetsgardiner och gjorde den längre bak. Överdel formade jag hjärtformad med annat spetstyg och gjorde axelbandslös. Sist flätade jag strimmor av spetsgardiner och sydde på pärlor från gamla armband. Den blev fin ändå! Framdelen ser dock helt sjuk ut på bilderna.
Som bakgrund hängde jag upp guldramar jag köpt på loppis och spraymålat.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sjukt bra gjort! Sjukt snygg!

Svar: tack evelina :D
Linus Hermansson

2012-11-28 @ 09:39:05
URL: http://fallindreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0