ANGORAN

Såhär lagom när nyheterna börjat dra upp kaninerna som plockas levande tre gånger innan dom dödas i Asien, insåg jag att mina två senaste plagg innehållit angora. Kändes ju inte jätte kul när bilderna kom upp på teven direkt kanske... Förhoppningsvis blir dom inte lika illa behandlade när det är såpas stora märken som plaggen jag köpt ifrån är, fast sånt där vet man ju aldrig.
 
Mitt ena plagg är ju bara för snyggt så jag måste visa! Världens mysigaste tröja jag köpte för att strosa runt i Göteborg med när vi hade en kort liten helg där i höstas. Kommer från Plain Vanilla och är handstickad. Den och min bikerjacka så är höstoutfiten klar liksom! Slipper halsduk om man lägger "kragen" utanpå jackan.  


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0