U GO GIRL



När Fanny Lyckman kom ut med sin förra kollektion tillsammans med Estradeur kändes det så rätt i tiden! Trenderna så som platåskon osv. hade planterats och blivit lite mer main stream och den stora massan hade börjat acceptera dom tjocka sulorna och detaljerna i plåt. Där kommer Fanny med kollektionen tillsammans med Nelly och bara slap! Hennes personliga stil är jag ju ganska mycket för i och för sig, så kanske bidrar en del.

Från förra kollektionen köpte jag min sweatshirt med print på Fanny Lyckmans face som jag fått nästan konstigt mycket beröm över. Nu har denna nya kollektionen släppts för ett tag sedan och nu när jag blivit klar med skolan, kan jag ändå vara värd en liten examens present till mig själv. Den vita jackan kunde jag bara inte motstå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0