SNEAKERS x 3

Sneakers har ju som sagt blivit en favorit, hur nu detta gått till. Favoriterna är helt klart Asos egna märke som tagit fram prisvärda och snygga sneakers. Till en början köpte jag ett par enfärgade grå, men har det senaste gått på mönstrade istället! De vita i zebra-print var första köpet och efter att ha tyckt om modellen, blev jag mer än nöjd när Asos gjorde samma sko i nya print. De grå i leopardmönster blev nästa köp och i förra veckan fick jag hem mina allra nyaste i leopardmönster i den klassiska färgkombinationen. Lite mer svårmatchade än de andra, men helt klart snyggast! 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cyber- life with autism and art

Så sjukt snygga! :D
Jag har mest converse och vill nu ha ett par röda converse. :)

2013-10-14 @ 13:55:56
URL: http://xcyberalienx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0