HOMESTYLING


Fördelen med att gå inredningsutbildning är att man får köpa snittblommor till sina uppgifter istället för någon tråkig kurslitteratur. Igår fixade jag hela dagen med att homestyla min systers rum. Till nästa helg när jag åker upp till Stockholm igen ska jag ha homestylat flera rum att visa upp, så har två rum kvar att fixa nu! Riktigt kul uppgift men samtidigt lite svårt eftersom stylingen ska passa alla målgrupper vid en försäljning av bostaden. Man kan ju inte riktigt bara gå på vad en annan tycker är fint. 
Nu ska här flyttas möbler i vardagsrummet.   
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan du inte berätta vad du gör i inredningsutbildningen? Vad kostar det och hur är utbildningen upplagd? Hehe, nyfiken inredningsfreak...

2013-09-15 @ 14:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0