OMG JESUS LORD

 
I början av veckan fick jag äntligen gjort sista kompletteringen på certifieringsuppgiften och skickat in den. Igår kom ett brunt kuvert i brevlådan och jag har certifikatet i min hand. HUR skönt är detta då liksom?! 
Detta har verkligen legat över mig sedan jag avslutade utbildningen i november. Jobbade så sjukt mycket i devember och hade lite smått ångest över att jag inte ens hunnit öppna datorn och kollat på det under hela månaden. Nu är det i alla fall här och jag kan skriva till diplomerad homestylist och certifierad inredare på mitt cv inför jobbsökandet i Stockholm.
Klapp på axeln att jag inte bara jobbat efter studenten i somras utan faktiskt gjort något. Aldrig varit i Stockholm kom jag upp där i augusti, virrade runt bland pendeltåg och tröståt godis på hotellrummet pga våga inte äta själv ute haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0