SHOPPING IS MY REHAB

Denna fredagen har bestått av tidig brakfrukost med mamma och syster och sedan shopping hela dagen. Har fått handlat en massa bra att ha saker till lägenheten som är så tråkigt att handla men som är behövligt, och sedan lite inredningsdetaljer. Jag har egentligen en himla massa prylar sedan innan och det kryllar av butiker på Södermalm, men det kliar ändå i fingrarna såhär upp i planeringen. Borde ju egentligen bo in mig lite för att se vad som fattas osv men..
 

Inhandla lite nytt på Två Fröknar som ligger mellan Lysekil och Uddevalla, Så mysig butik! Har tänk blanda in lite koppar- och designdetaljer i köket för att kompensera upp möblerna i köket. "Shabby chic" får man ju lite panik av att bara höra namnet av, och mitt slitna skrivbord är ganska mycket åt det hållet som jag tänk ha i köket.
Glaskupan har jag ingen aning om vad jag ska ha i än, men fin är den!
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0