GLÖGGHÖRNA

 
Även om ja fixat iordning någorlunda adventsstämning hemma, så har jag inte riktigt julstämningen kommit så som jag så gärna vill att den ska. Jag och mamma drack glögg och lyssnade på julmusik i stort sett varje dag hela december förra året. Måste hälla i mig några flaskor innan jag drar tillbaka till västkusten nästa vecka...
Min glögghörna i lägenheten är ändå mysig, men är bara när Louise är på besök som vi frossar!
 
Fredag är här och jag laddar upp i sängen inför jobb. AW:en igår var på restaurangen Grill på Drottninggatan, vilket är snyggaste stället hittills jag varit på i huvudstaden. Snygg inredning med lyxig känsla, utan att det bara är krispiga linnedukar och fint porslin. Hellre tunga sammetstyger draperade, djurhuvuden och franslampor så att det känns avslappnat!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0