FREAKING DONE!

Idag är en bra fredag! I onsdags fick jag äntligen till det sista med min certifieringsuppgift till inredare som jag jobbat superintensivt med dom senaste veckorna, så igår skickade jag äntligen upp den! Om jag inte blir godkänd vet jag inte riktigt vad jag gör, men är det finskysteringar som jag måste komplettera så får väl det gå bra. Så skönt att det äntligen är klart i alla fall efter allt jobb.


Bilder från homestylingen vi gjorde som sista uppgift i Stockholm. Vi fick homestyla en nyrenoverad lägenhet i Vendelsö som skulle ut till försäljning på hemnet. Jag sprang runt som en idiot och försökte få ihop allt och tjejerna trodde jag var geni när det kommer till alla tekniska saker för att jag är kille? Jag var yngst och inte ens flyttat hemifrån liksom... Min panik när jag skulle få upp alla taklampor var fan inte nådig.
 

Kommentarer
Postat av: Isa

Hej Linus! Ser att du går/har gått utbildning hos inredningsakademin. Vad tyckte du? Det är så att kursstarten för mig börjar 22 mars och jag är jätte kluven. Känns oseriöst eftersom jag inte hittar nå info om själva företaget och där folk skrivit om de. Tänkte om du kunde dela med dig lite. :)

[email protected]

2014-03-05 @ 07:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0