LONDON BITCH

I fredags fick vi äntligen allt klart och resan till London är äntligen bokad! Jag tillsammans med Emelia, Evelina och Lisa åker dit i mitten av mars och hälsar på Ana som flyttar dit redan på tisdag. Efter många om och men fick vi bokat dom ultimata flygbiljetterna så vi hinner få sex heldagar där nere vilket känns så skönt! Känns som jag jobbat ihjäl mig under hela december och nu traskar man runt i kaos på jobbet med bara reavaror och viker och viker, tills någon kommer och röjer runt allt igen. Behöver semester så himla mycket!
Även om det blir en stadssemester känns det ändå bra att det blir några dagar att hinna allt på. Lär ju bli en hel del shopping och utgångar, samtidigt som jag vill känna att man hinner få semesterkänslan med att bara sätta sig och luncha med ett glas vin och se på streetstyle. Jag längtar så jag spricker!    

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0