2014

En liten paus såhär in på det nya året fick det bli här! Jag har haft fullt upp med att smälta all julmat, gått ut på juldagen, försökt träna som jag inte gjort på en månad typ och jobbat varje dag med undantag för dom röda dagarna. Känns verkligen som det gått i ett!
Efter denna veckan känns det som vardagen borde rulla på som vanligt igen i alla fall. Jag har panik över min certifieringsuppgift till att bli inredare som jag verkligen lagt undan och inte ägnat en tanke åt, och som jag vill få klar som snabbt som möjligt. Förhoppningsvis kommer jag in i vanligt rytm igen som sagt och kan få igång pluggandet!
 

Bild på dukningen på nyår. Jag hade Evelina och Jessica över på trerätters. Har nog aldrig haft ett så oplanerat nyår som denna gången, men trots omständigheterna, vart det ändå lyckat tycker jag.
 

Kommentarer
Postat av: Lödder

Snygg dukning!

God fortsättning

2014-01-04 @ 23:33:06
URL: http://hemmaspa.blogg.se
Postat av: Hanna Andersson

Orkar inte så snyggt!

2014-01-09 @ 23:49:31
URL: http://fields.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0