ROSE

Samtidigt som jag har panik över bristen på plats i min garderob på grund utav alla kläder, kunde jag inte motstå lite Asos shopping när jag fick presentkort av mina fina vänner i present. Shoppingförbudet får helt enkelt träda i kraft nu igen när paketet anlänt! 

Jag fick bland annat fyllt på min smyckessamling lite, jag som ändå använder alldeles för stora halsband rätt så ofta. Guldhalsband har man ju samlat på sig några senaste året, men nu när rose har fått sig ett sånt uppsving, fick det bli ett halsband i rose istället! Lite nitar, detaljer i plast och passar perfekt till min klocka i rose jag köpte för ett tag sedan. Användbart ändå!
    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0