SOLESTRUCK

Solestruck.com har just nu 30% extra rabatt på alla sina skor på rean! Utan tvekan bäst utbud på skor när det kommer till hemsidor, och butiker också för den delen. Jag har plockat ihop några favoriter på rean nedan, vilket mest är platåskor just för att deras utbud på märket Buffalo är grymt bra.
Jag gjorde misstaget att glömma av tullen och fick betala nära 800 spänn när jag kom för att hämta ut dom. Dessutom var ena paret trånga så jag fick skicka tillbaka dom, vilket bara det gick på nära 600. Så kolla noga storlekarna innan ni beställer! Bra tips även till er Jeffrey Campbell dyrkande tjejer, tror det ska finnas en del på rean.





 

 
 
 

 

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0