CUT CUT


Startade morgonen hos min fina frisör som jag haft hela mitt liv, men som alltid är lika taggad och fantasifull när jag kommer in och alltid vill hitta på något nytt. Har inte klippt mig mer än med rakapparat själv utan spegel sedan i augusti, så det var verkligen dags. Höll ut efter att jag inte fick någon drop in tid uppe i Stockholm så vi kunde ha lite catch up. Är så skönt med lite egentid och bli ompysslad!

Annars har min helg hemma varit bra. Känner mig sjukt trött och försöker pussla så mycket som möjligt så jag träffar alla, men är verkligen svårt. Tur jag inte åkte nästa helg och bara va här fredag till söndag. Man ska ge så mycket som möjligt med alla man träffar  och tiden går verkligen inte ihop... Det är ingen semester direkt haha.
Å andra sidan är jag inte den som säger nej om någon vill komma upp och hälsa på mig i Stockholm, så det är väl bara att inse att man inte kan vara på alla ställen samtidigt och på topp. 
Ska snart iväg på en fika med gamla chefen, och efter det, krama på min mamma som kom från Kroatien igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0