BLÅ MOCKA

För två veckor sedan när jag tillsammans med Emelia och Josefine gick på shoppingrunda på stan sprang jag på denna mockajacka inne på Zara.
Jag hittar verkligen någon jacka varje höst hos dom, förra året en svart i mocka, skinn och päls som jag jagade hysteriskt efter att jag inte kände att jag hade råd första gången jag såg den men som jag trots allt ville ha sjukt mycket. När jag gick på denna vart jag först lite besviken att den inte var i svart. Har länge suktat efter en svart mockajacka utan att hitta någon och det hade trots allt varit lite mer lättmatchat. 
Dock var denna speciell just för den snygga blå nyansen, så efter lite övervägning fick den följa med hem. Har mest blivit använd tillsammans med en vit t-shirt och svarta jeans.



ZARA - 1695:-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0