ELIAS

För ett tag sedan ramlade jag på barnklädesmärket iELM på nätet, ett familjeföretag som syr upp plagg på beställning i Stockholm. Var för stunden, passande nog, ute efter en "tack-för-att-du-tryckt-ut-världens-sötaste- systerson"-present att skicka ner till min syster. När det kommer till presenter till småbarnsföräldrar finns det inget säkrare kort än kläder med namntryck, även om jag är mer för typ kostymbyxor med pressveck.
Leveranstiden är ca två veckor från att man lägger ordern tills den är uppsydd och klar. Kvalitén är helt fantastiskt! Är trots allt lite roligare när något inte är massproducerat, även om jag älskar Zara:s barnkläder.  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0