BRÖLLOPSPLÅTNING

Idag kör jag ett sista pass på jobbet innan jag går på lite långhelg fram tills måndag. Ska bli en riktigt kul helg!
Hoppar på kvällståget till Göteborg ikväll, åker ut till Hönö inatt och spenderar natten och morgondagen där. Min gamla kollega har kommit över 45 vintage bröllopsklänningar och precis startat upp Vintage Wedding by Sweden. Imorgon bitti startar vi upp tidigt med plåtning i olika miljöer tillsammans med fyra modeller, hår av Hönö Hair & Care, fotografen Isabelle Hesselberg från 2brides, Linnea från The Wild Rose och med mig som stylist.
Klänningarna är bara helt fantastiska! Kan knappt bärga mig tills jag kommer fram inatt och kan grotta ner mig i alla klänningar, skor och accessoarer i Fridas punschveranda. Kameran är nerpackad så jag har lite backstagebilder och annat att visa senare!
 
 
När jag ändå är på kusten passar jag på att hälsa på hemma på ännu en snabbvisit tills på måndag. Lite utgång på lördag och träffar med familj och vänner lär jag nog iallafall hinna med! 
            
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0