IT'S A WRAP

Igår avslutades Fashion Week för denna gång och nedräkningen till nästa gång i augusti är påbörjad. Jag är lika glad som förra året att få vara med, älskar allt som har med modeveckan att göra! Lika tråkigt som det är för att det är över, är det skönt att man klarat sig igenom projektet. Detta året gick ner-rigget mycket snabbare än förra året, så jag och några av värdinnorna hann avsluta kvällen med några glas vin. Är så tråkigt när man jobbar så intensivt med något och man bara splittras upp när allt är slut, så det var en perfekt avslutning!
Nu är jag tillbaka på Folkungagatan och jobbet idag och imorgon innan jag har tre dagar ledigt. Ska bli rätt så skönt måste jag medge!      
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0