TOLV CHECK

Om en timme är tolv dagars jobb avklarade och imorgon är jag ledig en dag. Kan knappt bärga mig tills jag slutar, har lagat lite mat, hällt upp ett glas vin och äntligen kan gå ut och dansa lite. Efter att inte ha varit ute en helg och fått dansat av mig drabbas jag typ av panik? Jag förstår inte hur jag klarat mig tidigare hemma i Lysekil när det enda dansstället har öppet en gång i månaden, om man har tur. 
Jag är givet helt slut både mentalt och fysiskt, men jag ska nog förhoppningsvis komma igång. Är för tillfället övertaggad så det känns inte som det ska vara något problem. Hoppas ni får en fin fredag!

 
My super crew under modeveckan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0