STHLM

Lämnar en fin men väldigt fullspäckad och stressig helg på västkusten bakom mig. Dom första dagarna kände jag bara att jag ville tillbaka till Stockholm och låta dom som vill träffa mig få åka till Stockholm istället. Blir nästan psykiskt jobbigt att planera varje timma för att hinna träffa alla, vara på topp och berätta samma saker till alla. Som tur var blev dom sista dagarna lite mer avslappnade. Har bokat resa hem i nio dagar under min semester i juli så då hinner jag träffa alla i lugn och ro!

Jonas har varit kvar i Stockholm över midsommar för att jobba och känner sig väldigt taggad på utgång ikväll. Jag har inte gjort annat denna helgen men tar en för laget!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0