3 DAYS

 
Idag är det tre dagar till planerad födsel av min fashionabla lilla systerson! Min syster blir tjockare och tjockare för varje gång jag är hemma och känns så himla overkligt att det snart är dags.Så tråkigt att jag bor på andra sidan landet.
Det positiva (för min syster iallafall) är att jag kommer bli morbrorn från Stockholm som alltid kommer på besök med presenter! Sedan några månader tillbaka har jag börjat gå in i barnklädesbutiker och man dör ju lite varje gång. Lite glad över att det inte blir en tjej är man ju glad över haha...
Dessa seglarskorna i äkta skinn köpte jag i minsta storleken på Zara Kids, som förövrigt har bland dom finaste barnkläderna. Dags för mig att hitta liknande till mig bara så vi kan matcha på västkusten i sommar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0