HEMGÅNG

På tåget mot Stockholm efter en fin helg hemma. Plåtningen i lördags gick så himla bra! Det kommer ta ett tag innan vi får tillgång till bilderna, men det känns riktigt bra iallafall. Håret av Hönö Hair & Care och sminket av Jessica Fahleson vart så himla bra till klänningarna från de olika tidsepokerna och The Wild Rose hade fantastiska blomsterarrangemang. Satte pricken över i:et i både min dukning och i form av buketter och annat till klänningarna från Vintage Wedding by Sweden. 
Fotografen Isabelle Hesselberg från 2brides kommer höra av sig så fort bilderna är publiceringsklara och då kommer dom givet publiceras även här!
 
Nu längtar jag till lite vardag. Fashionweek, Formex, babyshower, Frankfurt och denna plåtningen är nu avklarade på två månader och jag har inget att se fram emot på ett tag. Hur fort jag kommer tröttna på det tråkiga vardagslivet återstår och se, men för tillfället känns det rätt så skönt om jag ska vara ärlig!
 
 
Två snabba mobilbilder på dukningen inne och utomhus. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0