PHOTOSHOOT

Hemma ifrån en väldigt fin plåtningadag. Starta klockan nio imorse och var klara vid halv sex, så är precis hemkommen. Vi höll till inomhus denna gången i en fantastiskt snygg studio och vi var så produktiva hela dagen! Allt flöt på så bra och vi hade sån struktur och tajming med allt, vilket va så himla skönt. Ny modell, ny makeup-artist och ny konditor denna gången gör mig, så det va kul! 
Vi hade lånat fantastiska klänningar från Zetterberg Couture och av Elsa Billgren och modellen var så snygg i allt vi tog på henne. Jag och Linnéa gjorde två olika dukningar och jag tror resultatet kommer bli lika fantastiskt som alltid när Isabelle fotar.
 
Bjuder på lite kassa och sönderredigerade mobilbilder jag tog snabbt idag sålänge. 
 


Stylistassistent - Jag

Klänning- Zetterberg Couture  

Hår och makeup - Mia Adam
Modell - Hanna Myrberg
Tårta - Liv Sandberg 
Florist - Linnéa Bergqvist (The Wild Rose)
Fotograf - Isabelle Hesselberg (2brides)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0