SURPRISE

Igår kom Emelia och Josefine upp till mig som sagt. Tanken var att dom skulle komma till Stockholm vid 18:00, vilket passades bra med tanke på att jag fick hoppa in och jobba till 18:30. När jag stod på jobbet och förberedde inför att öppnade knackade dom på dörren. Fattade ingenting haha. 
Så tråkigt att inte ha en extra heldag med dom, men dom fick iallafall en till dag i Stockholm än vad som va tänkt. Idag kör vi heldag på stan, lenseringsfest, middag och utgång!  
 
 
Älskar att piffa inför att folk kommer på besök. Så mysigt om man har gästrum att lägga handdukar på sängen och fixa lite personliga saker i rummet. Nu bor jag ju tyvärr på 34 kvadratmeter och övernattningspresent i form av doftljus, the och lavasten fick duga. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0