MAMSI

Just nu vill jag bara att klockan ska vara 18:30 imorgon när jag vridit om nykeln till jobbet. Det finns en anledning att jag är ledig fredag och lördag denna veckan, och det är för att min fina mamma kommer på besök.
Räknade ut att hon inte varit uppe och hälsat på sedan slutet av september, vilket känns helt sjukt. Vi håller kontakten med varandra varje dag på något vis så är väll därför det inte känns som fem månader tillbaka.
Ska bli så kul att hon är uppe igen och att jag denna gången är ledig mer än bara en dag. Jag hälsar på hemma på västkusten så sällan, och när det väl blir av, är det så lätt att prioritera kompisar framför henne.
 
Ska bli en så mysig helg!  

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0