2016

Högtidshelgerna är över och 2016 är här! Jag hade sex härliga dagar hemma i Lysekil över julen med julfiranden, utgång på juldagen och bäst av allt; lugna dagar i soffan med mamma. För en gång skull kände jag ingen stress över att bara vara hemma och vila upp mig. Stockholm brukar vanligtvis dra ganska mycket även om jag ganska sällan är hemma och hälsar på.
 
 
 
På nyår stack jag snabbt efter jobbet hem till Sandra på Kungsholmen där hon och Calvin fixat mysigaste nyårsfesten någonsin. Glittrande pynt i hela lägenheten och fantastisk plockmat. Tolvslaget firade vi vid Norr Mälarstrand och fortsatte natten på Operaterassen     

 
 
Jag är (som säkert alla andra känner första dagarna in i det nya året) astaggad på nya året! Allt flyter på lite bra .för att vara sant för tillfället. Jag håller i den känslan så länge det bara går.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0