GÅRDAGEN

Igår hade jag en heldag på Formex. Vi hittade riktigt bra grejer till jobbet och fick koll på årets trender. Det känns inte som det är så mycket nyheter direkt, men så brukar det oftast vara på Formex om jag ska vara ärlig. Det är svårt för firmorna att hitta på något helt nytt att visa upp eftersom det trots allt måste kunna sälja bra i butikerna. Mässing och marmor överallt man går känns det som. Det är lite annat på mässorna i Paris och Frankfurt om man vill hitta lite unika saker. Delvis för att mässorna där är så enormt stora. 

Men montrarna är ändå snyggt byggda och man kan hitta inspiration på så vis. Jag är ju ganska oskandinavisk i min inredning så det är väll inte så konstigt att jag inte tappar hakan. Vill helt ha så överdådigt pampigt som det går haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0