FREDAGSBUBBEL

Igår var min enda lediga dag denna veckan. Givetvis går den butiksansvariga en heldag på stan med Jonas. Jag var så taggad på en ny höstgarderob, men som vanligt är det inte kläder som dominerar i påsarna.
 
Jag har börjat murra till mitt hem riktigt regält nu inför hösten och vill bara ha mys, mys och mys. Igår fick jag tag i så fina petrol-färgade kuddfodral i sammet till mina kuddar från Gynning. Älskar petrol på hösten och hade gärna både haft väggar, soffa och gardiner i den kulören. Särskilt nu på hösten. Hittade även lite smått så som nya tvålpumpar till köket, en fin karaff osv. Så härligt att swisha förbi i köket och helt plötsligt få disken att bli lite roligare. Precis som att vara på spa.
 
Jag avslutade kvällen tillsammans med bubblor från Gynning, tacos & creme brulee och ett avslutande glas ute.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0