PART SIX

Sista delen av kollektionen har suttit uppe denna veckan. Har varit super kul att visa upp allt och är överlag ganska nöjd. Inte riktigt blivit som jag tänkte mig från början, men så är det ju alltid. Jag har i alla fall släpat möbler och allt till skolan och suttit i timmar och sytt och planerat. Ändå nöjd med min insats liksom!

Denna gång var det endast accessoarer med i installationen. Körde på silvertema nu inför nyår och alla fester som kommer upp. Halsbandet är gjort av gamla kejor och prismor från kristallkrona, skorna är av tidningspapper, trä och pärlor och kuvertväskan av kartong, lakan och spegel.


Kommentarer
Postat av: ...

Skulle verkligen kunna ha på mig/bära ALLT i din kollektion! Älskar verkligen allt! :D

Svar: Tack va gulligt av dig! :D
LINUS HERMANSSON

2013-04-27 @ 23:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0