MATINLÄGG SAY WHAT


Imorse satte jag klockan tidigare än vanligt för att bara kunna hinna va. På onsdagar börjar jag klockan 10 vilket är tidigast på hela veckan och jag är lika trött varje morgon, även om 10 är mycket senare än vad de flesta andra börjar jobba. Tror att det där bara har med rutiner att göra för skulle nog vara lika trött om jag börjat klockan 7 haha...
När jag ändå hade mer tid än vanligt passade jag på att byta ut min halva skål med k-special som jag motvilligt trycker i mig varje annan morgon. Viktigaste målet på hela dagen har man hört sedan förskolan, men det värsta som finns att orka med om man inte har så mycket tid på morgonen. Måste verkligen börja få ordning på kosten inför sommaren känner man ju, men så tråkigt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0