ÄR JAG VÄRD?

Varje gång det bara är någon månad kvar tills fashion week drar igång i Stockholm väntar jag på att någon har upptäckt mig (trots att min modeinlägg blir allt färre här på bloggen), så när inget händer år efter år får man ta tag i saken.
Igår hörde jag av mig till dom för andra året i rad efter att ha fått fel mail till dom som håller i det. Imorse hade jag telefonintervju med huvudansvarige över alla värdar under veckan, och JAG FICK JOBBET!
Ska jobba runt visningarna hela veckan och fixa och dona med en massa blandat, vilket jag tror passar mig perfekt. Är så glad så jag spricker! Att få vara med runt om fashion week som jag drömt om så långt jag kan minnas känns ju helt fantastiskt.
 
Ikväll åker jag, Emelia och Evelina till Kungshamn för en minisemester i mormors lägenhet, och jag bryr mig inte ett dugg att det ska regna hela helgen längre. Ikväll ska jag fira med rosé!
 

Kommentarer
Postat av: Emelia

ASSÅ SÅ JÄVLA VÄRD :')

Svar: love u girl!
LINUS HERMANSSON

2014-06-27 @ 17:49:46
Postat av: Inger

Jättegrattis - det var den bästa nyheten på länge!

2014-06-29 @ 01:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0