JOBB SHOPPING

Man blir ju lite sjuk utav att jobba i en inredningsbutik proppad med saker man bara älskar. Eftersom jag hyr i andrahand och vet att jag bara har ett år kvar att hyra, stoppar det mig från att handla ihjäl mig. Trots det kan jag ju bara inte motstå att handla vissa grejer. Det får mig dock att tänka till en extra gång innan jag köper något, vilket är bra då inte det är fallet i vanliga fall.
Mitt senaste lite större köp var detta helt fantastiska vardagsrumsbordet. 150 år gammalt och bara hur fint som helst! Ser ut som ett skrivbord, men är ganska odefinierbar med tanke på att det är såpass lågt och med lådor på båda sidorna. Fullkomligt älskar det!
 
Är ni i Stockholm så kika in hos mig i butiken Milda Matilda på Folkungagatan! 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0