ROYAL WEDDING

Igår var det prinsbröllop i stan och jag jobbade på i värmen med kavaj dagen till ära. Även om det är många som tycker monarkin är lite gammaldags så är jag helt såld på hela kungafamiljen-grejen. Jag var så ledsen igår att jag inte kunde sitta bänkad framför teven (Linus 20 år) men jag kunde kolla lite från och till på svt-play på jobbet iallafall. Fullkomligt älskar bröllop! Är tillbaka från jobbet nu och ska ta mig igenom hela ceremonin på svt snart. Det lilla jag har sett såhär i efterhand är ju bara hur fint som helst!
 
Efter jobbet igår mötte jag upp Alma i Tantolunden. Hon hade direktsänt bröllopet med Nyhetsmorgon hela förmiddagen och löst bubbel från sändningen. Efter ett tag slöt Jonas och co. upp och jag hängde med ut och dansade en sväng.  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0