LEDIG HELG

När man för en gång skull försöker vara en redig människa och stiga upp två timmar tidigare för att gå till gymmet, öppnar dom inte förrens 10:00 när jag kommer fram. Alltså, fredag den 13e, hallå på dig med. Jag var produktiv när jag traskat tillbaka hem från gymmet imorse ändå, men inte blev jag av med några kalorier inför kvällens rödvin heller inte.
 
Idag jobbar jag sista dagen innan jag får lov att ta helt. Känns så skönt! Varit ledig en dag sedan jag kom hem från bröllopsplåtningen, så det kan jag behöva. Efter jobbet ska jag snabbt hem och fixa mig och sedan vidare på middag hemma hos mina chefer. Ska bli så kul att få se deras lägenhet som verkar vara helt spektakulär! 
Efter middagen sammanstrålar jag med Jonas och Raul för lite utgång. 
 
 
"Ny" kökslampa jag fick av Emma i studentpresent som jag nu äntligen fått upp! Egentligen för liten för att ha ovanför köksbordet, men roligare än mig tidigare. Jag var en sån fantastiskt teknisk människa som lyckades koppla och skala sladdar och hela skiten.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0