HORTENSIA

Finns ingen lyxigare känsla än att höststäda lägenheten, rensa undan sommaren på balkongen, lyssna på Hannah och Amandas podcast och köpa snittblommor. Kombinationen tistlar och hortensia är för tillfället min favorit och som jag känner att ja kommer köra på ett tag framöver.
 
På tal om Hannah och Amanda har jag blivit helt besatt. Har upptäckt dessa underbaringar väldigt sent, men har blivit helt trollförd. Aningens konstigt med tanke på att dom typ alltid pratar graviditeter osv vilket är ganska svårt att relatera till, men jag måste ändå säga att dom är mina vägledare i livet för tilllfället. Målet i höst är att slaviskt följa deras kokbok samt få in ingefära i mitt liv. Ska bli spännande detta. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0