FREDAGSFRUKOST

Startade denna fredagsmorgonen med att gå upp och tvätta mattor och överkast klockan 07:00. Inte högsta prioritet kan man tycka, men det är skönt att få gjort.
Calvin började lite senare på kontoret idag, så jag passade på att göra frukost mellan tvättandet. Jag är inte personen som ställer mig och bakat scones på morgonen, tråkigt nog. Men även om det inte är så mycket märkvärdigare än lite keso och avokado, så gör det så mycket att sleva upp det i fint porslin istället för att sätta fram plastburkarna.

Jag jobbar på som vanligt under helgen. På söndag är jag ledig men har ett rätt så spännande schema inbokat hela dagen. Detta projektet kommer det mer om framöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0