HELG

Idag kör jag ett sista jobbpass innan jag går på helg. Känns superlyxigt att först vara ledig när mamma var uppe förra helgen och sedan bli ledig lördag och söndag denna veckan!
Det är så lätt att man passar på och går ut dagarna innan ledigheten, men jag har bestämt mig för att inte ligga med huvudvärk både lördag och söndag. Känns som ett vuxet och klokt beslut.
 
Imorgon ska jag i alla fall fira Emmas födelsedag med middag på Yuc!  

 
Vi har finaste resetrunkarna från 1800-talet på jobbet. Jag känner verkligen att allt från 1700- och 1800-talet är min grej! Obehandlade trämöbler är det bästa ändå.
Jag tror jag kommer få ett visst mothugg när jag inte bor ensam längre...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0