PART TWO

Nu är andra delen ur min kollektion jag gjort som en del utav mitt projektarbete uppe!
Även om kläderna inte är på topp så blev installationen så himla gullig! Klädde om böcker, gjorde om en frans-lampskärm genom att dra bort tyget och limma fast rosor, köpte bricka och kaffekopp som jag hade tillsammans med en tekanna och snittros och drog ett skrivbord och en pall till skolan. Himla massa bärandes till denna installationen har det varit!
Toppen är gjord av farmors gamla köksgardin och skorna är av trä & spetsgardin.
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Ahhh vad vackert Linus!!! Du har verkligen ögat för inredning och allt som hör där till! Så himla fint :D

Svar: ååh så snällt fina du <3
Linus Hermansson

2012-11-15 @ 22:41:17
URL: http://elinaivarsson.devote.se
Postat av: Ström

Herregud sååå fint!!! Om du inte får MVG är de ngt fel iallafall!! Vem har du som , ja vad heter de nu igen handledare??:p

Svar: taaaack jossan! :D brittan är handledare haha ;)
Linus Hermansson

2012-11-15 @ 23:04:36
URL: http://www.josefinestrom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0