ÄLSKA LIVET

Imorgon är det måndag och denna måndag är måndagen jag inte behöver göra en sak. Inga skolarbeten som måste bli gjorda, jag är klar och det finns inget framför mig när det kommer till gymnasiet. Studenten i fredags var helt oslagbar! Champagnefrukost hemma hos Jennifer började halv 8 där vi åt snittar och drack bubbel hela klassen. En timme senare gick vi till skolan för brunch, fotografering, betygutdelning och ceremoni. Trots att jag inte ens var salongsberusad så gjorde lyckoruset att jag bara sjöng av lycka och struntade i allt.
Fattade inte och tror nog inte jag fattat än vad studenten innebär. Hela dagen kändes som en tillställning för mig, som om de vore min födelsedag, och på kvällen var det fest som vilken annan fredagskväll. Något mer än så förstod jag inte.
Jag fick fantastiska presenter, ett stipendium för bästa kompis på skolan, gick ut med 24 MVG av 30 lästa kurser, hade en fantastisk kväll och dag med familj och vänner och hade den bästa dagen någonsin!  
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0