BLONDE ANGEL

I torsdags var jag tillbaka hos frisören, mindre än två veckor sedan sist. För två veckor sedan blekte jag ner håret och la sedan i en toning och jag kände mig bara för jäkla tråkig. Min permanent är lite halvt kvar fortfarande och mitt hår kändes bara urtvättat och orange. Fick ringa och beställa en ny tid för att dra lite ljusare slingor. Känns lite bättre!
När jag ändå var där passade jag på att investera i ett nytt schampo och balsam, som funkar som inpackning ju längre man har i dom. Hårprodukter är ju ändå en investering. Dessa kommer från Kevin Murphy som jag använt ett bra tag. Miljövänliga och bra! Dessa är två nya jag testar nu när jag är lite ljusare och håret är lite skadat efter min permanent. 
Älskar dessutom stilrena och snygga förpackningar.
    

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0