FAVORITERNA

Att HM ständigt gör sammarbeten med stora designers tycker jag är så kul! Kollektionerna blir så unika och skiljer sig så när dom väljer att sammarbeta med olika typer av designers, vilket är bra. Denna gången är det de franska modehuset Isabel Marant som gjort en tidlös kollektion med kul detaljer och intressanta snitt. Jag älskar det! Minimalistiskt som passar oss svenskar som handen i handsken och givetvis är de svarta och vita plaggen snyggast. Den enda pressbilden jag tagit med i collaget känns ju väldigt mycket jag med skinnbyxorna, den vita t-shirten och med den grovstickade, stela tröjan över. Så vill jag se ut i höst! Den vändbara bomberjackan är också en klar favorit.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathias&Rebecca

Riktiga snygga plagg! Ha en jätte fin dag! :)

2013-11-11 @ 11:37:53
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0