NIKE FREE 5.0

Nu har Linus tagit tag i sitt liv och börjat träna, äntligen! Efter att ha dansat sju gånger i veckan under gymnasietiden fick jag lite smått panik efter studenten och kände att man kommer gå upp tio kilo över sommaren. Som tur är har jag mina träningskompanjoner Emelia och Evelina som får mig att gå ner till gymmet trots att vädret ute får än att vilja stanna i soffan. Jag är dessutom sugen på att åka till värmen och dega vid poolen med paraplydrinkar, men har bestämt mig för att inte boka någon resa förrän jag har en snygg kropp. EN liten morot sådär!
Nu när jag hänger på gymmet en del kände jag att det var dags att byta ut mina träningsskor från högstadiets idrottslektioner till ett par lite snyggare. Inhandlade ett par Nike Free 5.0 förra veckan och känner mig supernöjd! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0