WATCH OUT FOR THIS

Hyllat Asos har jag ju gjort ett antal gånger genom åren, men för mig kan det aldrig bli för mycket! Trendigaste kläderna till killar och med blandade prisklasser är ju super. Billigaste märket är väl deras egna som dessutom, enligt mitt tycke, utgör hemsidans trendigaste plagg. Hur perfekt är det liksom?
I förra veckan satt jag och plockade ut mina favoriter av höstnyheterna och insåg att deras klockor är hur fina som helst! Jag är inte mycket för klockor som har en fullbelamrad urtavla. Vill helst använda klockan som en accessoar och kan tycka att klockan ofta tar över.
Dessa fyra jag valt ut nedanför ligger alla under 300 kronor och har det där enkla fast med en twist. Jag fullkomligt älskar färgen och urtavlan på klockan längst upp till höger, och den randiga längst ner till höger kan bli ur-snygg tillsammans med någon tröja med grafiskt tryck nu i höst!  











 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0