FÖRSTA VECKAN

Min första vecka här i Stockholm har varit hektisk men jäkligt rolig. Jag fick som jag sagt tidigare praktik på eventföretaget MEC som håller i Fashionweek, och har under förra veckan tagit hand om inköp och förberedelser inför denna vecka. Har kört runt i sötaste mini cooopern (jag som avskyr att köra bil) och varit hemskaste nervvraket någonsin när jag kört runt i Stockholm innerstad. Jag vågar liksom inte ens göra en oskyddad vänstersväng hemma i lilla Lysekil.
Har packat över 500 goodiebags och ja, fixat med det mesta helt enkelt!

Imorgon drar Fashionweek och är så himla taggad! Har riggat upp lokalen hela dagen med backstadge, stolar till visningen och allt runtomkring. Är på båthamnen med ett gäng värdinnor medan de andra gänget är på Berns salonger. När jag först kom hit ville jag verkligen till Berns, men nu när båthallen är fixad känns det så bra att va stationerad här! Har fått extra ansvar här ute så känns super kul. 
Är fortfarande kvar i lokalen och ska snart få åka hem. Då blir det vila fötterna och välja kläder tills imorgon, lär bli intressant haha... Ida Sjöstedt visar imorgon, då vill man ju inte va ful iallafall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0