LOVE IT

Nu är min vecka på Fashion Week över och det har varit fantastiskt roligt att få vara en de av hela eventet. Jag blev teamleader på Båthallen och hade ansvar för att allt som skulle fixas mellan visningarna blev gjorda och att dom andra värdinnorna fick arbetsuppgifter. Mycket bära och grovjobb, vilket jag var beredd på. Man kommer ingen vart i denna branschen om man tror att varje dag inleds med ett glas bubbel.
Har varit hysteriskt långa dagar. I torsdags började jag halv nio på morgonen och kom hem först halv ett på natten. Efter att sista visningen var klar skulle allt packas ner och jag gick som en zombi och bar på bord och packade stolar. After all älskar jag verkligen denna värld jag fått leva i den senaste veckan så sjukt mycket och är så tacksam att jag fått möjligheten att testa på hur det är.        
Tog en välförtjänt sovmorgon igår till klockan tolv och åkte till stan för lunch med Samia och Victoria lite senare. Blev lite vinmys på kvällen trots att jag var hur trött som helst. Kände att jag får passa på när jag för en gång skull har något att hitta på.
 


"Värdinna" Linus Hermansson haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0