MOVING ON

Fina ni, nu hörs vi äntligen av igen. Under denna veckan har det hänt så himla mycket. Under torsdagskvällen på avskedsmiddagen med arbetskamraterna förstod jag inte riktigt att det var sista kvällen tillsammans, vilket resulterade i ett hastigt hejdå och känslosamt avslut. Min chef är en sån himla fin människa!
fredagen började jag dagen med brakfrukost hos Marielle, hejdå till farföräldrarna, frisören för att bli fin inför Fashion Week och på kvällen hade vi avskedsgrill hos mamma med släkten. Jag var hel död efter att ha varit igång sedan nio på morgonen.
 
lördags gick den fullpackade bilen med pappa och syster till Stockholm där dom stannade kvar och sov en natt. Första kvällen ensam i lägenheten var i söndags, vilket verkligen inte var kul. En massa tankar svävade runt och jag fattade verkligen inte vad jag gör här uppe. Bättre har det gått för varje dag i alla fall! Mer om min vecka här uppe kommer i helgen när jag får lite ledig tid. 
 
 
Vann golden record av arbetskollegorna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0