HMMM...

HMs vårnyheter känns sämre än vanligt måste jag säga. Nog för att deras stora grej är basplagg men jag menar hallå, lite roligare plagg kan dom väl ändå slänga in också? En del i deras kollektion brukar vara lite punkig/rock-inspirerad, samma denna vår, och det är som vanligt dom plaggen som i alla fall jag fastnat för mest. Basplagg även där i och för sig, men lite kul detaljer som raw cut sömmar osv.
Nu till våren har dom tagit in en äkta skinnjacka i bikermodell som jag hade varit riktigt sugen på om jag inte hade haft en typ kopia av denna. Vecken på axlarna är det däremot inte på min, men det har jag på min vita från BLK DNM. Gillar när dom tar in lite naturmaterial och inte bara kör på budget varianterna, även om 1999 ändå är billigt för en äkta skinnjacka.            


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0