NH5

I lördags bokade jag bord på mysigaste restaurangen i stan där jag, Evelina, Lisa, Jennifer och Emelia åt middag en sista gång innan Ana drar iväg till London. På tisdag blir hon London-tjej på riktigt med lägenhet, jobb och hela skiten och det känns så himla roligt! Känns så kul att mina vänner åker iväg och testar på nya oväntade saker och att det faktiskt blir lyckat! 
Efter god middag och flädercocktails bland underbar industriinredning och clubfåtöljer, drog vi vidare för vin på stammisstället. En himla mysig lördagskväll! Nu försöker vi få ihop ett datum som passar alla att åka iväg några dagar i Mars och hälsa på henne. Jag har aldrig varit i London tidigare och det ska bli så himla kul! Mina vänner som varit där säger att staden passar mig perfekt och jag har laddat upp med nyinköpt hatt och jacka.       





 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0