SKETCHY

Efter en bra lördagskväll med min goding Marielle blev det helt plötsligt måndag igen och back on track it is. Hela dagen har spenderats i samma kläder som gårdagen, framför Google Skechup och min sista uppgift på inredningsutbildningen. Grundsketchen är klar och planlösning för ett café är det enda som står i mitt huvud just nu. Efter att jag jobbat tisdag-torsdag funderar jag på att besöka de olika caféerna i stan och färgbutikerna för att suga i mig lite inspiration. Känns så skönt att jag är igång!
Nu ska jag snart jag ta en välförtjänt paus från termosen med kaffe, fräscha till mig och besöka gymmet.



Bilder på hemuppgiften i Google Sketchup på lokalen jag gjorde om till lägenhet...



 
...och sedan till kontor.

 
 

Kommentarer
Postat av: Faster Mi

Hej Linus, skulle vilja höra om vad du tyckte om utbildningen du gått, har nämligen lite planer på att gå den själv. Kan du rekommendera den? Tack på förhand :)
Mvh Mi

Svar: Hej!Jag tycker absolut att utbildningen är bra! Det är väldigt mycket teoretiskt och inte så mycket praktiskt utförande, men jag tror att det är den teoretiska delen som är den viktigaste. Känsla för färg och form har nog dom flesta som är intresserade och inget som kursledaren direkt kan lära ut. I efterhand kan jag känna att det gått lite för mycket pengar runt omkring eftersom jag fått bo på hotell och tagit tåg upp till sthlm varje kurstillfälle, men det är ju som det är när man inte bor i Stockholm :)
LINUS HERMANSSON

2014-02-27 @ 17:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0