LITE FUCKEDUP

Ett bra tag sedan jag kikade in här, vilket har sina anledningar. Har varit lite av ett psykfall den senaste tiden efter att fått reda på att jag blir ensam med flytten upp till Stockholm. Förutom att jag vart så besviken, allt praktiskt som jag nu måste göra på egen hand, funderingar på det ekonomiska eftersom jag ännu inte har något jobb, så har ändå den största funderingen varit om det är detta jag vill. Hela situationen blev helt knas nu när det inte alls är långt kvar tills jag åker.
Å andra sidan har jag inget att hämta i Lysekil längre och vill inte vara den som stannar kvar här. Har klarnat dom senaste dagarna att just för mig finns det inget intressant här längre.
Att jag stannar i Stockholm är absolut inget som är skrivit i sten. Jag kanske kommer springandes hem efter en månad, men jag har lovat mig själv att det i så fall bara blir under en kort period tills jag hittar ett nästa steg att ta. Jag måste i alla fall testa på Stockholm och se om det känns rätt.
 
Nu ska jag umgås med mina fina vänner så mycket som möjligt varvat med flyttkaoset. Vi hörs av godingar.   
         


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0